sön 26 jan

Vi had een trevlig dag/kväll igår. Sanna har fyllt år så jag, Billy och Mattias surprisade henne lite. Mattias ringde henne och sa att han hade träffat en vän på Harrys och var där och att hon kunde komma dit efter sitt frisörbesök. 
 
Inne på Harrys satt vi, Sanna fick paket av oss och sen mumsade vi i oss varsin Irish coffe
 
 
Vi åt på Harrys oxå. Det blev fläsknoisette, pommes och bea
 
 
Sen åkte vi hem till oss, min bror var snäll och körde. Gjorde oss iordning och sen kom Peter till oss och var snäll och körde oss till Sanna och Mattias.
 
Vi hade jätte trevligt och sen vart det konsert på Bruket, The Scams och Bonafide
 
 
 
 
Jag tog det ganska lugnt med drickan och det känns väldigt bra idag
 
 
 

Kommentarer :

#1: Camilla

Åh så trevligt med en kväll ute! Jag längtar verkligen efter en sådan kväll för mig och sambon :D

skriven
#2: Maria - mamma till Liam

vilken trevlig kväll :)

skriven
#3: Fröken M

Det låter som en trevlig kväll :)
Jag hoppas på att få ihop en liten tjejkväll till helgen.
Det var evigheter sen jag gjorde något riktigt kul !
kram

skriven
#4: yasmine modell mamma och fru

tack sötis
såg ut som du haft en bra kväll där på bilderna.
nu ska jag fixa disken efter middagen.
kraam

skriven
#5: Jonnié Jonsson

Tackar, ja man får hoppas att de blir bättre, känner mig helt utslagen idag oxså

skriven
#6: Camilla

Det är på tok för gott med sånt där onyttigt.. Tack och lov åt sambon upp det som var kvar i påsen igår, annars hade jag tömt den idag :/

skriven

Kommentera inlägget här :