Varmt och härligt

mån 28 juli
 
I Lördags var vi i Falkenberg på rockfest. Vi tittade på DLK och Lillasyster. Jätte roligt hade vi och självklart blev det ett nattdopp i havet innan vi åkte hem.
 
I går var det mest slapp här hemma och idag började Billy jobba igen. Tänk för en vecka sedan var vi i Danmark, längtar tillbaka. Vi hade så underbart där och maten...nomnmonom. Fast det var ju dyrt....hade jag bott i Danmark hade jag antagligen varit väldigt överviktig och fattig :P 
 
Började läsa en ny bok, Hungerspelen. Har sett filmerna och oftast har jag svårt att läsa en bok efter filmen men shit vad bra dom är. Började i går och har snart läst ut första boken av tre
 
 
Nu är jag proppmätt, vi har precis ätit och det blev en bulgursallad med fetaost och lite annat och pulled turkey. Svin gott var det. Gott att äta kall mat när det är varmt ute
 

Kommentarer :

#1: yasmine mamma till dennis

ja det har verkligen vart en underbar vecka.
nu blir det en slapparkväll i soffan för mig själv
kraam

skriven
#2: yasmine mamma till dennis

ja det har verkligen vart en underbar vecka.
nu blir det en slapparkväll i soffan för mig själv
kraam

skriven
#3: yasmine mamma till dennis

ja verkligen borta bra men hemma bäst.
nu ska jag ta och natta dennis
kram

skriven
#4: Maria

åh jag vill läsa de där böckerna :)

skriven
#5: Hanna Karlsson

Jag har också läst Hungerspelen (alla tre böckerna) och de är grymt bra.

skriven
#6: C'est la vie - Avec Moi

Jag är nog den enda som inte sett filmerna. Eller läst böckerna. Men jag är sugen på att se dom när lusten infaller sig.
Ha en skön fortsättning på sommaren ;-)

skriven
#7: Fina Frun

Älskar filmerna men har inte läst böckerna. Kanske borde?

skriven
#8: Trees, mamma i London

Aldrig sett att den heter så på svenska! :)
Jag ska ge mig på tredje boken nu, på engelska dock. Är så spännande, visst!? :D

skriven

Kommentera inlägget här :