Underbart väder

sön 30 mars
 
Vilket väder det är denna helg, underbart.
 
Igår var jag och Joey med Alize i stallet, hon hade hopplektion. Jag fick muta Joey med festis och bulle så att han satt still en liten stund iaf
 
 
 
När vi kom hem fick jag slänga i mig lite sallad och vatten å snabbt på med träningskläder och sen iväg. Det var en jätte rolig träning, Malin min gamla barndomskompis fick träna och "stå ut med" mig :P 
 
Vi hade jätte kul men jisses, helt slut i kropp och huvud var jag när jag kom hem. Det roliga där är att alla är så snälla och åeååande, hela tiden är det peppande kommentarer, man blir så glad.
 
När jag kom hem var jag tvungen att lägga mig ner en liten stund innan det var dags att fixa mat.
 
Billy tittade på fotboll på kvällen och Alize satt i sitt rum så jag och Joey la oss i sängen och tittade på filmen flygplan.
 
Nu ska jag snart iväg och träna med Agne, först köra Alize till stallet bara
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Det kan va mysigt att dela på familjen ibland också. :)

skriven
#2: Malin

Härligt kort på dina finingar :)

Svar: Tack :)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :