Kortvecka

mån 26 maj
 
Denna veckan kommer jag bara att arbeta 3 dagar varav en är planeringsdag.
 
I går blev det grillning hemma hos mina föräldrar. Hela familjen åkte dit, barn och hund. Agne sprang runt med en boll och ville att vi skulle leka med honom men ingen orkade inte ens mina föräldras hund Lucy. 
 
Vi satt ute i trädgården nästan hela tiden, Joey vill gärna ligga på mage och kika ner i morfars damm. Den är inte alls djup men man får ju ändå sitta bredvid och "passa" honom. 
 
Jag fick en morsdag blomma från barnen och Billy. Fick en balkonglåda med tre stycken jordgubbsplantor. En är vanlig sort men de andra två är korsade så på en kommer det bli jordgubbar med hallonsmak och på en jordgubbar med annanassmak
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: ansepanse

vilka fina somriga bilder
spännande med olika sorters jordgubbar
ha en fin kortvecka
kramar

skriven
#2: Mitt Svar

Åh vad underbart. Vill också ha jordgubbsplantor. :D

skriven
#3: Malin

fina bilder o gott med massa jordgubbar :D

skriven

Kommentera inlägget här :