It might seem crazy….

fredag 21 nov
 
Because I'm happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I'm happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I'm happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I'm happy
Clap along if you feel like that's what you wanna do
 
Älskar den låten Happy med Pharrell Willliams. Vilken grå dag som helst får en att bli grymt glad av denna låt. Dumma mig låten som Joey säger eller om man ska säga det korrekt på Joeys sätt så är det mummamäj. 
 
Då var det fredag igen, underbart. Var och tränade igår, tufft pass. Så ikväll kommer jag att somna gött med en mör kropp i soffan

Kommentarer :

#1: Camilla

Haha, ja jag är oxå inne på att ta av lillans d-droppar! Det här mörkret tar knäcken på mig känner jag...

skriven
#2: Bloggande 4barnsmamma

Hoppas du har en underbar kväll:)!

skriven
#3: yasmine mamma till dennis

oki ja den går ofta på 4an.
sätt den 2gr nu under idol kvällen.
men nu blir det mys i soffan med ostkaka
kraaam

skriven
#4: Jonnié Jonsson

Ja de va kul, men ganska skönt när de va över :)

skriven
#5: Linda- Mamma till Alfred

Ja det är alltid kul när en ny butik öppnas samt att man känner personen;)

skriven
#6: Maria

riktigt bra låt :)

skriven
#7: Mamma Mindy

Hoppas att du får en fin tisdag..Här lyser solen efter en månads frånvaro så lita piggare blev man allt..kram

skriven

Kommentera inlägget här :