Fler timmar tack

mån 29 sept
 
Hua, känner att jag börjar stressa upp mig. Jag behöver definitivt fler timmar/dygn. I går var det tanken att plugga, det gjorde jag iofs men jag städade, lagade mat, tvättade m.m också. 
 
Måste fixa ett program (skrivprogram) till min mac. Är det word man ska ha? Och hur får man tag på det? Fick låna dotterns dator igår då hon har alla möjliga program i sin dator. Kände mig otroligt smart när min 13- åriga dotter fick hjälpa mig med mina högskolestudier och tom ifrågasatte vissa saker. När vi satt där med datorn och grejade och jag tänkte att detta är mer än vad jag klarar av så kom jag på bara sådär, shit jag har ju hårfärg i håret....ahhhhhh!!!!!!! Hur länge har det suttit i egentligen????!!!!!!!! Snark, var helt säker på att hela kalufsen skulle ramla av, men den är kvar, dock tappade jag mycket hår :/ Satte mig i soffan och kände mig som en flintskallig iQ- befriad högskolestudent.....
 
Nu på morgonen har jag iaf skickat iväg min första inlämningsuppg till högskolan. Snart ska jag åka och jobba, får plugga lite på lunchrasten. 
 
Ja jag har satt mig i detta själv men jisses vad jag har mycket att göra nu. Jobbar, pluggar, försöker träna, umgås med familjen, försöker träna hunden....plus alla vardagsmåsten....Fritid, vad är det? 
 
Nä nu överdriver jag, hade ju faktiskt en hel ledig dag i Borås djurpark i lördags

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

ja men visst e han söt :) ja jag kan ju öppna ett daghem för studerade mammor haha :)

skriven
#2: Maria

så jobbigt när man känner att tiden inte räcker till!

skriven
#3: Camilla

Du gör det bra! Försöker oxå plugga just nu, men det går inte alls. Lillan sover kanske 1 timme per dag och då tar det emot att sätta sig och studera. Då vill jag hellre duscha eller läsa bloggar :p

skriven
#4: Fina Frun

A.N.D.A.S.
Kram på dig <3

skriven

Kommentera inlägget här :