Boyhood

lör 28 feb
 
Även idag är jag gräsänka så nu sitter jag och barnen och tittar det sista på melodifestivalen. Jajjamen, den lille är fortfarande vaken. Jag och Alize hoppas att han somnar snart så att vi kan titta på Wallander.
 
Idag har jag inte mått bra (ovanligt va :P ) Billy och Joey åkte hemifrån så att jag bara har kunnat ligga i sängen och vila. Har tittat på filmen Boyhood idag. Riktigt bra film, dock var den väldigt lång...tror den var nästan 3 timmar. Men den var bra, det som var unikt med filmen är att den är inspelad under 12 år, samma skådespelare som man får se åldras. Riktigt häftigt då de är barn i början av filmen och nästan vuxna i slutet. Riktigt bra. Vi får följa en famij genom livet, hur livet blir? Sevärd film.
 
Joey och Billy kom hem med godis från stan, de hade hittat jätte stora kinderägg på Hemmakväll. Sen hade de även varit på Jysk där Joey hade valt ut ett påslakan- set med Dumma mej. Vi har ställt in Joeys säng bredvid vår i hopp om att han ska börja sova där och nu har vi bäddat med de nya sängkläderna så får vi se om han sover där i natt
 
 

Kommentarer :

#1: malin

hoppas att du mår bättre o att lillgrabben sov gott i nybäddad säng :)

skriven
#2: Camilla

Tack för filmtips! Låter intressant, lägger den på minnet!
Hur gick det med att sova i egna sängen? Håller tummarna att han sov i den heeeela natten!

sv: Jag tror nog du kan betydligt mer än vad du tror själv! Se bara på semlorna :D

skriven
#3: Anonym

Åhh den skulle ju tom jag vilja se. :)
Kram!!!

skriven
#4: mamma mindy

Detta ägg har ja tittat på men är lita osäker om ja ska eller inte..har ni öppnet ert än? kram

Svar: japp, Joey åt upp det med en gång :)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :