Onsdag….

25 feb onsdag
 
Åh vilken fantasifull rubrik på detta inlägg, ibland finns det verkligen ingen fantasi...
 
Har varit hos läkaren idag igen, det gick lättare idag då jag slapp metallpinnarna, har ju rör(slangar) i näsan så de kopplade bara typ på "spolningen" där. Gjorde inte lika ont och det var första gången jag gick därifrån utan att gråta. Jag är inte frisk, det fanns en hel del var kvar. Rören ska sitta kvar tills på måndag då det är dags för spolning igen, min förhoppning är dock att kunna arbeta på måndag. Läkaren sa att han kommer att spola mina bihålor tills allt är borta. 
 
Mamma följde med mig som mentalt stöd.Efter läkarbesök blev det ett besök till bibloteket och en sväng om hemmakväll. Det fanns en enda Cinnamon bun (Ben & Jerry)´s nya smak kvar och jag tog den...mohahahahaha. Nu får resten av Varberg vänta tills imorgon för att kunna köpa den smaken. Hyrde tre filmer, två som jag blev intresserad av via Oscars Galan. Blev en kopp kaffe hemma hos mina föräldrar innan jag hämtade barn. När vi kom hem la vi oss i soffan, jag och barnen...och vräkte i oss glass. Joey lekte dock med sina bilar vilket var tur för filmen var inte barntillåten. Vi såg "The Grand Budapest Hotel" och både jag och Alize gillade den. Det var en rolig film med en lite sorgsen story. Den var bra, ingen "OMG!!!!!!!!"- film men den var bra, en sådsn film som bara är skön att se även om den innehöll en del läskiga scener. 
 
 
Svärmor hade varit här och lagt en bok till mig i brevlådan, gissa om jag blev glad
 
 
 

Kommentarer :

#1: mamma mindy

Aldrig skoj att behöva gå igenom såna behandlingar..hoppas att det kommer gå bra och det är snart över för din del. Glass är alltid så gott och att se på film är bara mysigt..Ha en fin torsdag.kram

skriven
#2: mamma mindy

Ja chiafrön är inte så billiga men så länge man mår bra av de och kan äta nyttigt så är det värt det..tänk så mycket pengar man lägger på annat som godis och kakor..bättre på nyttigheter i stället..

Svar: Absolut, håller med dig. Ska prova ditt recept 😃 tycker det är tråkigt att nyttigt ska vara dyrt, likadant med ekologiskt. Finns nog många som väljer bort det när det kostar lite mer
Anna

skriven
#3: Camilla

Men blä :( Var det rören som gjorde ont så du vaknade måntro? Stackare :(

Svar: Ja, tror d ligger och spänner i bihålorna, det trycker i hela ansiktet och munnen
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :