Friluftsdag

tors 29 jan
 
Denna veckan har rullat på. Har slarvat med mina B12- tabletter ni när jag har varit sjuk och det får jag sota för nu då jag är galet trött. Får ta tag i det där igen. Sjuk? Frisk? Åt färdigt min antibiotika- kur i lördags och seda dess har jag haft ont i bihålorna dock har det blivit bättre men har fått ont i halsen igen, hosta och förkylning...känns som att det aldrig tar slut. 
 
I tisdags var vi på utv.samtal jag, Micke och Alize. Man blir stolt som mamma när man får höra om hur duktig dotter vi har. Hon är superduktig.
 
Igår efter jobbet åkte jag och barnen in till stan. Först till bibloteket och sedan till tandläkaren. Alize drog ut en tand, en mjölktand med helt otroliga rötter men den var tvunget att tas bort då den nya inte kunde komma upp. Sen har Alize en mjölktand där det inte kommer någon ny tand under men den får sitta ett tag till och sen kanske det blir plasttand där istället. 
 
Idag ska vi ha friluftsdag på jobbet, det blir ishallen och simhallen. Jag kommer dock inte vara varken på is eller i vatten då jag inte får anstränga mig ännu. 

Kommentarer :

#1: Camilla

Åh, ja det värmer verkligen modershjärtat när man får höra hur duktig ens barn är :D Förstår du blev glad :D Och vad kul för henne att pappan är musiker och hon får vara med och utforska musikens fantastiska värld!

Healthy box, vad är det för nåt? Nu blev jag nyfiken :)

skriven
#2: Maria

åh så jobbigt med trötthet! natten till tisdag så sov Leah 6 timmar i sträck, hon brukar sova max fyra timmar. så jag var jättetrött hela tisdagen sen haha! min kropp var inte van med så mycket sömn...

skriven
#3: Jonnié Jonsson

inget kul när man inte mår 100, får hoppas att de vänder snart

skriven

Kommentera inlägget här :