Ny vecka

mån 26 jan
 
Då var det ny vecka och nya tag. Blev en hel del sött i helgen så jag höll inte en sockerfri månad. Skyller på pms och sjukdom :P 
 
Men nu var det surdegsbröd till frukost och inget mer sött denna vecka. 
 
Igår var jag, mamma och Joey ute i stugan med hundarna. Försökte träna Agne lite men det gick inte så bra, dels så älskar han snö så han ville bara leka och sen är ju inte jag frisk så jag orkade inte. Blev andfådd efter typ 3 min och det kändes som att jag skulle svimma.
 
Åkte hem till mamma och pappa så att hndarna kunde leka i trädgården och vi andra satte oss inne och fikade på blåbärsmuffins. Skönt att ha mina föräldrar att åka hem till och bara va. 
 
Pluggar ju nu igen. Riktigt tuff litteratur jag ska ta mig igenom, känslomässigt är den tuff. Får läsa någon sida i taget och lägga den ifrån mig....
 
 

Kommentarer :

#1: Maria

åh vad gott med surdegsbröd!

sv; ja jag tror att det kommer bli en toppenresa :)

skriven
#2: Camilla

Men du, du skrev att din dotter spelat in en låt..pysslar hon med musik alltså?! :) Spelar hon instrument? Sjunger?

OCh du..vila, vila, vila.. ;)

skriven
#3: Fröken M

Är man sjuk får man fuska lite, men sen är det bara att ta nya tag igen :) Kram

skriven
#4: yasmine mamma till dennis och angelina

tack
åhh här blir det också mkt sött hehe men är ju så gott väntar på kvällens efterrätt nu och kollar lite tv.
hoppas du har det mys gumman
kraaam

skriven

Kommentera inlägget här :