Kaos....

tis 28 juli
 
I morgon bär det iväg på semester, Danmark here we come. Men jisses vad det ska vara mycket innan man kommer iväg. Det ska packas och tvättas och grejas. Gnälliga barn och gnällig hund gör inte saken lättare....å mitt upp i allt så gick diskmaskinen sönder...GAAAAHHHH!!!!!
 
Orkade inte ens, bara lät allt stå i maskinen så diskar jag när jag kommer hem. 
 
Känns som att vi aldrig kommer iväg....men men...i morgon kväll sitter jag förhoppningsvis med min sambo och tar en kall dansk öl, äter Kims chips och tjötar skit medans barnen har slocknat i sängen...
 
Så här fint äter vår son smörgås
 
 

Kommentarer :

#1: Jonnié Jonsson

Japp har druckit 2 drinkar åt dig nu

Svar: Tack, kände mig lite lullig ett tag :P
Anna

skriven
#2: Maria

mysigt med Danmark!

och vet va du menar med stressen.. vi åker till landstället på fredag och jag har gjort checklistor och börjat packa för att vara säker på att allt kommer med :P

skriven
#3: malin

hoppas ni får en mysig resa med perfekt väder! :)

skriven

Kommentera inlägget här :