LEDIG

lör 28 mars
 
Härligt med lördag igen. Träningsvärk from hell som vanligt men om ett par veckor så ska la det bli bättre. Tar väldigt lång tid att ta sig tillbaka har jag märkt. Men varje pass som jag tar mig igenom är ett steg i rätt riktning. I morgon är det på det igen :) 
 
Billy är på väg till Tyskland med ett bussgäng, det blir shopping för deras del. Tydligen är Morgan (Ullared) med på bussen, hahaha, tycker väl dock inte att det är något att skryta med. 
 
Snart ska jag och Joey bege oss in mot staden, ska försöka köpa ny askor till Joey då det börjar bli lite för varmt med vinterkängor. Behöver även nya träningskläder men tycker ett det är galet dyrt...får se om jag unnar mig något sådant.
 
Sen ska jag lämna av Joey hos mina föräldrar en stund för att åka och tatuera mig lite
 
Ha en trevlig lördag

Kommentarer :

#1: Fröken M

Spännande!! visa tatueringen för tusan !! ;)

skriven
#2: Maria

åh jag måste komma igång med träningen igen så att jag också får träningsvärk :)

skriven

Kommentera inlägget här :