Regnet bara öser ner…tar la la la

28 maj torsdag
 
Jo men det regnar och blåser fortfarande dock har vi fått lite solsken. Veckan har sprungit iväg som vanligt. Joey har sovit väldigt dåligt denna veckan och hållt oss vakna mycket.
 
I morgon blir det after work hemma hos Carina. Jag ska sova över, ska bli riktigt mysigt med ett sleep- over party, det var ju galet länge sedan. 
 
Har haft väldigt ont i min hals denna veckan, har inte kunnat träna men hoppas på träning på lördag. Nu är det ju dessutom galet nära Sweden Rock
 
 
Ät inte denna choklad, ritkgt vidrig
 

Kommentarer :

#1: malin

åh ja som älskar att prova nya smaker... va va de du inte gilla med den?

skriven
#2: Fröken M

men herregud, hur god är inte den där ?
Dock så "borde" jag börja äta mindre sånt och träna mer.
Men hur kul är det... ? ;)

skriven
#3: MALIN MONROE

Äter inte ens vanlig "godischoklad" längre då jag går på LCHF, men om jag inte hade ätit enligt LCHF hade jag nog inte ens testat den. låter inte ens gott (eller i alla fall något jag skulle tycka om). Vilken är din favorit annars då? :)

Svar: Jag gillar marabou japp
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :