Regnigt värre

mån 25 maj
 
Jag vill ha sol och lite värme. Det bara regnar och är kallt, så tråkigt. Om en vecka åker vi till sweden rock i Blekinge, kul att campa i regn och kyla. Det brukar peppar peppar....vara ganska okej väder där, vissa år har det tom varit högsommarvärme men sådan lyx tror jag inte att vi får i år. 
 
I går åt vi våfflor hos mina föräldrar. Min mormor och morfar var där, Anders (bror) min morbror och min familj. Vi hade en trevlig dag. 
 
Billy och Joey åkte hem i förväg då det var fotboll på tv, när de kom hem var det en ganska så stor orm i trädgården. Så nu har våra sommargäster flyttat in igen. Vi har tyvärr en del orm här i trädgården, så länge det är snokar så har jag inte så ont av det men det finns ju en och annan huggorm också och det kan ju vara lite otrevligt.
 
Jag har fortfarande galet ont i min hals så det blir tyvärr ingen träning för mig idag heller :/ 

Kommentarer :

#1: Fröken M

Sol och värme var något jag verkligen önskade mig igår när jag stod på stranden i Halmstad och skulle SUP surfa !
Vågorna slog in mot stranden och det blev en vansinnigt kul men KALL timme i vattnet :)

Bilen känns kanon ! Liten och bensinsnål.
Precis vad jag var ute efter :)

Kram

skriven
#2: en chic mammas bekännelser

eller hur, de kan inte ha någon spärr xD

Tack detsamma, ha en fin vecka !

skriven
#3: yasmine mamma till dennis och angelina

ja nu är det ju bara 1v tills vi åker ska faktist börja packa idag så mkt som ska med till barn o bebis hehe så man inget glömmer.
så hoppas jag det är fint väder när vi kommer hem i mitten på juni hehe.
Längtar efter sommar och stränder hav och bad.
hoppas du får en fin vecka gumman kraaam

skriven
#4: Maria

hoppas solen nu hittat till er också :)

skriven
#5: malin

åååh våfflor <3

Men fy för ormar i trädgården! våran vet jag var vi har men hatar när de bara dyker upp sådär.. o speciellt huggormar har jag en äcklig respekt för! *brr'

Hoppas halsen blir bättre

skriven

Kommentera inlägget här :