Födelsedagsbarn

tors 19 nov
 
I går fyllde jag år och blev hela 33 år gammal. Eller gammal....det är väl inte gammalt. 
 
På mitt jobb blev jag otroligt uppvaktad, när jag kom dit ställde sig hela klassen upp och sjöng "ja må du leva" och sen fick jag massa kramar.
 
Blev rejält överraskad när jag var lite sen till vår planeringsmöte och när jag kom in så sjöng mina kära kollegor för mig och jag ick vackra blommor, äppelpaj och chokladkaka.
 
Inte nog med det på mellanmålet så reste sig ALLA barn upp och sjöng.
 
Hemma fick jag paket. En ny sminkväska utav barnen som jag har önskat mig och utav B fick jag presentkort på en SPA- dag, ska bli underbart. 
 
På kvällen mötte jag och Alize upp Sanna i stan och sedan gick vi på bio, Hunger Games- sista filmen. Den var jätte bra. Har läst böckerna så jag visste vad som skulle hända men den var ändå bra och i 3D blir det fräckt. Det var vi och alla stadens fjortisar typ...som satt och grät och skratta om vart annat.
 
Tycker dock att den bästa filmen är nummer 2
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Celine

Grattis!

skriven
#2: Camilla

Vad härligt att du blev så uppvaktad! Det är du värd!! Grattis än en gång :D

skriven
#3: Catrin Monica Sandberg

Grattis :D

skriven
#4: Cissi

Stort grattis! Låter verkligen som att du haft en bra födelsedag

skriven
#5: yasmine mamma till dennis och angelina

Grattis så härligt och vilken bra uppvaktning du fått. låter som en bra födelsedag.
Och spa är ju så himla härligt att få gå på.
Hoppas du får njuta av en mysig helg nu imorgon ska min mamma passa dennis så jag ska ut på julklapps jakt.
kraaam

skriven
#6: Fröken M

Det låter som om du hade en grym födelsedag!
Hurra hurra för dig :)

skriven

Kommentera inlägget här :