Pumpor, förkylningar och universeum

tis 27 oktober
 
Jag hinner sällan med bloggen, eller hinner? Jag tar mig inte tid till bloggen. Sedan cirka en vecka sedan lade jag ner min facebook sida, anledningen var att jag tycker att jag lägger för mycket tid där. Jag blir stressad när jag inte bloggar eller facebookar. Bloggen vill jag dock inte lägga ner...så det kommer väl tyvärr bli lite glesare med inlägg.
 
Jag kommer att ta tillbaka facebook men då hoppas jag att jag har lärt mig att jag inte behöver titta på den hela tiden. 
 
Jag har en del med min familj, entrotsig och vild tre- åring och en tonåring som inte mår så bra. Måste ju finnas för dom. Det är banne mig inte lätt att vara tonårsmamma, varje dag är det något och då min lilla groda som sagt inte alltid mår så bra så blir det extra tufft. 
 
I går var vi lediga, jag, Billy och Joey tog tåget till Göteborg. Vi promenerade till Universeum där vi tittade på djur och utförde experiment. Vi hade en rolig dag men åka tåg tror jag att vi väntar lite md till nästa gång då det var väldigt svårt för Joey att vara stilla på tåget.
 
 
 
 
Jag blev sjuk igen i lördags, feber och astma. Detta verkar hålla i sig och febern kommer och går. Astman gör det väldigt jobbigt att andas. 
 
I fredags hade vi personalfest, det var 50- tals tema så vi hade "klätt ut" oss
 
 
 
Idag har vi varit hemma. Jag har städat under dagen, pyntat lite Halloween och sedan legat i sängen och tittat på Greys Anatomy medan febrn har kommit och gått. 
 
Alize åkte i väg på Halloween disco men har fått åka hem då hon också har fått feber. 
 
Jag och Joey har fixat en pumpalykta idag och en zombiekaka
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mohammedi's | Art, model & designer

härliga bilder

skriven
#2: malin

va kul o mysigt allt låter! universeum var evigheter sedan ja var på.. o tema på personalfest är ju alltid kul! o pumpa :D

skriven
#3: yasmine mamma till dennis och angelina

tack fina du
känner igen de där att fb tar sådan tid. funderar också på att dra ner på det lite man behöver inte titta så ofta.
Ja goda "bak bilder"lockar alltid det är därför jag bakar så ofta,
Nu blir det snart ostbricka här hemma
kraaam

skriven
#4: Fröken M

Oh la la... SNYGGING !! :)

skriven
#5: Cissi

Snygging! Vad fin du är!

Ni får krya på er så mycket hela familjen och ta hand om er. Bloggen ska ju vara något som ger mer energi än det tar, annars kan det lika gärna vara...

Massa kramar

skriven
#6: Jonnié Jonsson

haha ja de e skönt när barnen blir stora så att man kan sätta de i arbete :) hoppas att du får en bra helg

skriven

Kommentera inlägget här :