All at the same time

Sön 24 april
Städat har jag gjort, såpass mkt att jag fick en inflammation i handleden. Har gått med bandage och knaprat värktabletter. 
Mäklaren och fotografen fotade bara lite på utsidan, mäklaren snurrade runt inne hos oss i cirka 3 min!!! Sen såg jag på hemnet igår att vårat hus ligger ute och att det ska vara visning nu i maj, vilket vi inte har fått reda på. Detta tar mkt energi och är irriterande
Igår var vi hos min mormor och morfar och fikade. Sen gick jag och Susie en promenad. Skönt att få röra på sig lite. Sen på kvällen blev det ostbricka med hela familjen. 
Idag blev det promenad med hundarna och barnen och min mamma runt fästningen, det var härligt. Var och tatuerade mig lite på f.m också. 

Kommentarer :

#1: Camilla

Men vad spännande med försäljning! Hoppas ni får massor! Men dåligt av mäklaren att inte ens stämma av med er först om datumet passar. Jag tycker ni ska påpeka det, herregud, de tar ju hyfsat bra pröjs, då vill man ju vara nöjd!

skriven
#2: Camilla

Läste ett tidigare inlägg nu om att det inte är ni som säljer utan hyresvärden. Men dåligt ändå av mäklaren att inte stämma av. HOppas tiden passar iaf! Och så kul med ett husbygge!! :D

skriven
#3: malin

ajdå! hoppas handleden blivit bättre...
Kul med flytt, men trist de inte kan göra sitt jobb ordentligt..

skriven

Kommentera inlägget här :