Aj aj...

25 aug torsdag

Aj aj, kunde inte röra mig i natt, alltså jag kunde inte vända mig om...träningsvärk from hell. Såklart är det ju helt självförvållat men vill man vara fin...
Blir dock trött då jag typ hela mitt liv har varit väldigt smal, tunn och nätt i kroppen. Kunnat leva på godis och pizza utan att gå upp ett gram. Men sen jag började träna för typ vad blir det 2,5-3 år sedan så är min kropp väldigt känslig på mat. Nu måste jag äta "rätt" för att orka..äter jag "fel" så klarar jag inte träningen och går upp i fett på kroppen med en gång. Vet inte vilket som är bäst?? Men det bästa måste ju vara att ha bra hälsa och känna sig stark...eller??
Nu har jag påbörjat en introduktions kurs i crossfit, därav träningsvärken. Har aldrig i hela mitt liv haft så ont i magmusklerna.
Har lagt thaiboxningen på hyllan lite, men jag saknar fortfarande att få stå och boxas på säck.
Möte ikväll igen...haft möten hela veckan

Kommentera inlägget här :