vinterland

tors 21 jan
 
Fast att jag fryser så att jag mår illa så måste jag säg att det är väldigt vackert ute nu. Dessa rimfrost täckta träd, vit snö, det är ljust, det knastrar, frisk luft....ja förutom att det är galet kallt typ -11 så funkar det. 
 
Denna veckan har jag jobbat mycket vilket börjar kännas nu så det ska bli skönt med lite ledighet i helgen. Grymt nöjd över att jag har kämpat mig igenom alla träningspass, har inte missat ett enda sen terminstart...peppar peppar har jag än så länge hållit mig något sånär frisk. Har ont i mina bihålor men inte i närheten av så illa som jag har haft det.
 
Nä om jag skulle ta och dricka lite glögg och försöka få upp värmen för nu blir jag inte ens varm framför brasan. Jobbigt dock om jag dricker glögg för då förstör jag mitt nyttiga tänk...

Kommentarer :

#1: Netti Starby

Vad duktig du är som kämpar på med träningen! Kram

skriven
#2: Cissi

Vad duktig du är med träningen ;) Hoppas du får en fin helg

skriven
#3: Fröken M

Har du inget gott te du kan dricka istället ?
det är ju både nyttigt och värmer :)
En ny favvo här hemma !!
Kram

Svar: Får leta upp nån god te smak :)
Anna

skriven
#4: Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en ledig helg! :)

skriven

Kommentera inlägget här :