Egentid på semestern

7 juli torsdag.
Idag har jag haft semester i en vecka. Vädret har väl kanske inte varit det ultimata sommarvädret men vi har fått gjort mkt här hemma. Rensat garderober, städat i skåp....slappat. Läste boken "Livet efter dig", tog mig 2,5 dagar sen var den slut. Kan nog säga att det var en av de bästa böcker som jag har läst. Nu har jag börjat på fortsättningen "arvet efter dig" som ljudbok från storytel.
Vi har hunnit med en del dessa dagar, städ hemma, stan, hälsat på min mormor och morfar, grillat vid sjön, varit på gekås, satt upp poolen i trädgården till Joey och sen har jag joggat...ja ni hörde rätt!!! Joggat 3 kvällar på raken!!! Måste träna inför tjurruset.
Igår åkte Joey med sin kompis och hans familj till buslandet. Jag fick egentid, tänkte dock umgåtts med dottern men hon ville hellre sova. Först promenad med hunden och sen åkte jag in till stan. Blev en hel del shoppande och många fynd på rean.
Ikväll ska jag och Joey på cirkus. Alize ska till Falsterbo och Billy jobbar väldigt mycket nu.
Imorgon åker vi till Stockholm så det får bli lite packning också

Kommentera inlägget här :