Semester

23 juli lördag
Det var väldigt länge sedan som jag uppdaterade här, varför? Jo vi har semester och då vill jag inte sitta och blogga. I onsdags kom vi hem från ett par trevliga dagar i Danmark. Vi var två barnfamiljer som åkte. Vi besökte Fårups sommarland som jag verkligen kan rekommendera. Massa roliga åkattraktioner för både vuxna och barn och ett stort fint vattenland.
Vi bodde en bit ifrån på ett lägenhetshotell i Agger(Vestervig). Det var det sämsta boendet vi har råkat ut för (om man bortser från det i Budapest). Det var sunkigt, smutsigt och utlovade inte alls vad som stod på beskrivningen. Vi trodde att det skulle vara en stor fin lekplats men den var så sunkig så det var farligt att leka på den.
Vi har haft Wheels & Wings här. Jätte kul, Alize jobbade där hela helgen och skötte sig exemplariskt.
Igår hade vi möte med husbygget och det går sakta men säkert framåt.
Nu har äntligen det underbara vädret kommit så nu blir det en sväng till stranden

Kommentarer :

#1: Olivia

Såå mysigt att ha varit i danmark :D

sv: åh tack :D
kramis

skriven
#2: Fröken M

Vi köpte flygbiljetter och bokade sedan hotellen separat.
Visst hade det med största sannolikhet gått att köpa en ( förmodligen ) betydligt billigare "paketresa", men vi ville ha valmöjligheten att förflytta oss enligt vår egen resplan.
Och med hotels.com bokade vi faktiskt av och om några nätter när vi väl var på plats bara för att vi ville stanna kortare/längre på olika destinationer.

Men USA är fantastiskt, och jag kommer utan tvekan spara varje överflödig slant för ett nytt äventyr - så snart som möjligt !!

skriven
#3: Linda

Mysigt med Danmark! Nä undviker bloggen i största mån med när det är sommar faktiskt;)
Svar: Ja det är helt fantastiskt,kunde gärna varit sommar året om för min del;)

skriven
#4: Yasmine mamma till Dennis och Angelina

kul med vattenland och så alla fall alltid uppskattat hos barnen.
Hoppas du får en fin söndag nu ska jag laga lite mat
kraaaam

skriven
#5: malin

haha, samma för mig, jag har ju knappt ens orkat läsa bloggar under semestern. men nu är vi back to reallity! :P

skriven

Kommentera inlägget här :