Keep smiling

lör 19 mars
 
Idag är en bra dag, bästa på länge. Såhär, som jag har mått idag vill jag må ofta. Träffade min underbara groda idag och hon hade längtat lika mycket efter mig som jag efter henne <3 <3 <3 
 
Igår var det AW, stängde på jobbet så när alla barn hade blivit hämtade så blev det musik i högtalarna och jag piffade till mig på jobbet. Det är lite småläskigt att vara helt ensam på en skola när det börjar mörkna ute...
 
När jag var färdig så åkte jag till Malin där Ludde och Lotta var, blev bjuden på en supergod tacogratäng. 
 
Sen begav vi oss ner till Bruket där Järnet spelade. Tänk vad lycklig man kan bli av lite rock musik och en white russian. Träffade galet många vänner och bekanta. Träffade även ett par riktigt gamla vänner. Det var riktigt kul, snacka om energi boost att få vara social. Jag hade så svårt för att ta mig ut igår men jag är glad att jag gjorde det. Träffade dock rötägg också, såppas illa så efter att de hade varit otrevliga i ett par minuter så var jag nära på at åka hem men istället så gick jag till vänner som kramade om mig. Bättre att lägga energi på de vänner som tycker om mig än på rötägg som lyssnar på skitsnack och tror att de är förmer än andra. 
 
Idag åt jag och Billy frukost på stan sen bar det av på kalas hem till mina föräldrar då min pappa har fyllt år och min bror fyller 30 år på måndag. Det var kul att träffa kusin, morbror, mormor, morfar och resten av familjen/släkten. Men bäst var att träffa min lilla groda. Och vi smaskade på supergod smöråstårta. 
 
Jag åkte lite tidigare från kalaset och körde ett pass thaiboxning. Det var kul och tufft som vanligt. Landade gott i soffan här sen
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Linda HolEriks

Kul med AW men trist att det alltid finns folk som ska förstöra stämningen. Hoppas du haft en bra dag!

skriven
#2: Fröken M

åhh, lyx frukost !! :)

skriven
#3: malin

härligt! vi ska ha AW nästa vecka. längtar! :)

skriven

Kommentera inlägget här :