Prinsessan på ärten

tors 31 mars
 
Vi fick äntligen köpt en ny säng under påskledigheten. Vi har haft vår säng galet länge. Billy hade den när vi träffades och då hade han haft den länge så det var verkligen på tiden att vi fixade en ny. Blev en tripp till Ikea där vi hittade en säng. 
 
Blev av med den gamla fort då vi la ut annons om bortskänkes på fb. Det hann dock bli mörkt ute innan vi satte igång med sängbygge och när vi började se formen av en säng alldeles för sent på kvällen så insåg vi att vi såklart inte hade fått alla delar. 
 
Tre dagar senare då vi jobbat mkt och haft annat så är sängen klar. Första natten var nu i natt. Åh vad det var gott att sova i en riktig säng och den är så hög så man får typ kliva upp i den... :) Men jag trodde faktiskt att jag skulle sova ännu skönare än vad jag gjorde...aldrig är man 100 procent nöjd. 
 
Blev ju en del onyttigt i helgen, nästan 2 kilo på vågen...host host. Jag fixar inte t. ex att ha 100 dagar utan socker osv så nu tänkte jag att jag under april månad inte får äta godis eller choklad, unna mig ett glas cola på helgen och unna mig en bulle eller kaka på helgen (något sött men inte godis eller choklad). Det borde jag klara under april....eller vad tror ni? 
 
Körde ett gött träningspass igår men det kändes att jag har slarvat med mat för jag hade ingen bra fokus eller energi. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Annika

vilken snygg säng

Svar: Tack :)
Anna

skriven
#2: Camilla

Härligt med ny säng! Är ju inte något man köper så ofta, så det känns så lyxigt de gånger man väl investerar i nytt :D

skriven
#3: Fröken M

Vi har samma säng, fast i vi !
Älskar den :)

Svar: hade världens beslutångest om färgen då den vita var väldigt fin också :)
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :