Grey days

Ons 26 okt
Jag uppdaterar väldigt sällan. Känns tråkigt att skriva om min gråa, kaosartade, stimmiga vardag. Två barn som behöver tid, omtanke och uppmärksamhet på olika håll. Möten, jobb, läkarbesök, sjukgymnastik, skola, förskola...jaooo. Det är trevligare att skriva om helgerna istället.
Vet inte om jag skrev att jag, mamma och barnen var på Borås djurpark en heldag och hade väldigt trevligt.
I fredags åkte vi tåget till Göteborg med Tommy och Susie. Vi var i Scandinavium och såg Volbeat och det var så jäkla bra. Jisses vad bra det var, längtar tillbaka. Mår så förträffligt bra när jag är på en bra konsert med härliga vänner

Kommentarer :

#1: Linda

Kanske bra att skriva om din grå kaosartade vardag? Ventilera lite?
Stor kram!
Svar: Tack fina du =)

skriven

Kommentera inlägget här :