Lättad

Mån 19 sep
Nu har vår tyska åkt hem och vår familj kan återgå till våra rutiner och förhoppningsvis en lugnare vecka.
I fredags åkte jag, Billy och Maria upp till Karlstad efter jobbet. Resan tog cirka 4 timmar och det var mkt längre än vad jag trodde.
Väl framme checkade vi in på det mest konstiga, sketna, komiska hotel jag någonsin har bott på, Karlstad City Hostel. Nu kan man ju skratta åt det men det var verkligen inget trevligt ställe. Vi gick till O'Learys, åt mat och drack öl, tittade på Liverpools match.
På morgonen fick vi petat i oss den taniga frukosten och sen iväg till Tjurruset. Vi fick i oss hamburgare och läsk innan loppet och sen var vi iväg. Det var det roligaste loppet jag har genomfört, första gången i mitt liv som jag springer mer än en mil. Loppet kan ha legat på runt 1,1 1,2 mil i terräng, lera, koskit, hinderbana...
Igår kväll var jag och mamma på Yvonnes föreläsning, Jag kommer aldrig mer att vara tyst( om sexuellt utnyttjande av barn).
På dagen hann vi även med en liten sväng till Farmers market på Strömma farmlodge
Intensiv helg...

Kommentarer :

#1: malin

men ååh! såg att min släkting i värmland va med o arrangerade tjurruset! hoppas de var kul, för de såg ju grymt ut på bilderna ;D

skriven
#2: yasmine mamma till dennis och angelina

såg ut som ett härligt lopp ... grymt att springa över milen skulle jag aldrig fixa. imponerad
kraaam

skriven
#3: yasmine mamma till dennis och angelina

ja de är mys med kaniner denna är så sjukt kelig. han tvättar en i ansiktet hehe.
kraaam nu ska jag ta och fixa lite mys kram

skriven
#4: Yasmine mamma till Dennis och Angelina

ja den var ju grymt god .
nu ska jag se idol finalen. kollar du?
kram

Svar: Nej, tittar på Gilmore Girls
Anna

skriven
#5: Fröken M

haha !! hojta till nästa gång du ska hit så ska jag hjälpa dig med ett mer "classy boende" ;)
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :