Lååååång fredag

14 april


Idag har vi gjort mycket. Morgonen började med påskfrukost. Sen gick J och Billy upp till motorbanan och tittade på folkrace. Sen hämtade vi J, jag och mamma och åkte ut till stättared och gick påskpromenad. Mamma bjöd på fika innan vi åkte hem. 
Väl hemma blev det till att titta på finalerna i folkrace.
Jag och min kusin Kajsa åkte och hälsade på morfar/farfar och sedan åkte vi hem till mormor/farmor och fikade. 
Blev bjuden på supergoda burgare när jag kom hem. Svärmor var här och lämnade påskägg. 
Vi fick även påskägg min mamma. Jag fick ett gigantiskt choklad ägg av Billy och världens finaste tavla av min dotter

Kommentarer :

#1: malin

omg vilket chokladägg sen då! *nomnom* o hamburgaren så inte illa ut den heller :P

skriven
#2: Fröken M

Ja, det är klart att allt kommer ordna sig.
Det känns bara jäkligt drygt just nu när man har svårt att tänka sig nu när man tittar över en stenig - men skrapad - tomt och lever i ovisshet om jar vi ska ta vägen när vi lämnar nycklarna här.
Ordnar sig - det gör det ALLTID !!

Hur går det med ert husbygge ?
Kram

Svar: Vi hållet fortfarande på med att vänta på bygglov
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :