Julledighet

Fre 29 december
Jag och J slappar vidare under vår julledighet. Detta var välbehövligt för oss båda. Det stora barnet är mest hos pojkvännen och pappan i denna familj jobbar så då är vi kvar, jag och J. 
Igår åkte vi en sväng till min mormor. Min morbror var också där. Alltid trevligt att ses en stund. 
Jag håller på att plugga för fullt. Om en vecka har jag slutprov. Läser om medeltid i media och hur den har påverkat vår syn på medeltiden. Historia eller populärhistoria. 
Hade velat kika på mellandagsrean men inte själv med barn. Måste börja hålla i slantarna också då vi ju bygger hus och vi vill kunna betala en del själva och inte ta allt på bolån
Mycket av denna ledighet har bestått av lego. J har plockat isär mkt och nu ska vi försöka bygga ihop detta igen
(null)

(null)

Kommentarer :

#1: malin

åhååå!!! bygga lego <3

skriven

Kommentera inlägget här :