Och då var vi igång

Ons 25 januari

Då var vabben igång...snark. Vet att jag ska vara hemma med mitt barn när hen är sjuk men jag vill vara på jobbet. Har knappt hunnit börja efter ledigheten. 
Jag och J åkte till logopeden igår morse, J hade klagat under natten på illamående och hade lite utslag och ett som kliade under foten. På väg till logopeden så fick jag stanna för han skrek helt hysteriskt och grät att det kliade så mycket. Fick iaf lugnat honom såpass så att vi kunde besöka logopeden. Efter besöket vart han grinig, fick ringa jobbet att jag blev hemma. Väl hemma låg han på cirka 38 i temp under hela dagen. 
Trodde att jag skulle jobba idag och förberedde med matlådor och kläder men i natt fick J 39,7 i temp och hostade mycket, så vi fick stanna hemma. 
Vi var på BVC i måndags och han fick spruta, trodde först att det var reaktion på den men det borde ju ha gått över nu. 
J gick igenom 5- års kontrollen på BVC eller 6-års kontrollen (han fyller ju 6 i dec). Iaf han är nu 110cm lång och väger 18kg

Kommentarer :

#1: Hanna Karlsson

Vad tråkigt! Hoppas att han snart mår bättre.

Svar: Tack :)
Anna

skriven
#2: Malin S. Carlsson

Stackars Joey, krya på honom! Hoppas ni båda är tillbaka på skola och jobb snart!

skriven
#3: malin

näemn.. stackars han :( hoppas han piggnar på sig! kram

skriven

Kommentera inlägget här :