Like a rock´n`roll star

måndag 6 november
 
Var ju rätt bitter där då att jag var sjuk. Efter att jag och Joey hade varit och tänt ljus på kyrkogården i lördags så åkte jag till vårdcentralen för att kolla hur det låg till med min hals...det visade sig att jag har HALSFLUSS!
Jag har aldrig tidigare i hela mitt liv haft halsfluss så jag blev grymt förvånad.
 
Åkte till apoteket för att hämta ut antibiotika men då läkaren var seg med att skicka över det så bestämde jag mig istället för att "strunta" i flussen för en kväll och gå på fest.
 
Så det blev att hoppa över värktabletter, duscha och sminka till sig riktigt läskigt och sedan bar det av hem till Peter och Kajsa på fest.
 
Det var jätte kul, vi fick grymt god mat och delades in i lag där vi fick gå iväg ut i mörkret med en lykta och gå tipspromenad. Vi hade en otroligt rolig kväll med gelatindrinkar, wiskey och tequila....jag struntade totalt i min hals och kände mig nästan som en rockstjärna som bara körde järnet.
 
Ångrade mig dock lite på natten sen när jag försökte sova och hade väldigt ont i min hals...men det var det värt. 
 
Inte bakis överhuvudtaget igår men trött så det blev sängen och Gossip Girl hela dagen. 
 
Nu har jag käkat antibiotika sen igår och hoppas på att jag ska orka jobba i eftermiddag
 
 
 

Kommentarer :

#1: malin

men ååh va snygga ni var då! sjukt läcker med dragkedja i ansiktet.. sminkad eller nånting man sätter på? bra tips med tipsprommenad med lyktor.. de ska jag försöka komma ihåg nästa år xD

Svar: Det va en dragkedja som vi limmade på
Det var mysigt att gå runt med lykta
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :