VABBBBB

onsdag 25 oktober
 
Två månader sedan som jag gjorde ett inlägg dock har jag gjort väldigt många inlägg dagligen i mitt huvud men det hjälpr ju inte er :P Om jag ens har några läsare kvar, det vore ju märkligt
 
Vabb har hamnat i detta hem, förra veckan var jag hemma tre dagar från jobbet, tänkte på torsdag att va fasen...vill inte vara hemma mer, vill vara på jobbet and so on....så vi åkte till skola och jobb på torsdagen och guess what. Redan på lördagen blev J dålig igen. 
 
Han var med sin farmor på marknad och jag och B passade på att ta en heldag i Göteborg med shopping, sen övveraskade B mig med middag på kvällen på John´s Place men när vi satt och åt hörde mamma av sig vilket hon aldrig gör när vi är ute och sa att J inte mådde bra och att han ville till mamma och pappa. Vi hämtade honom och sedan grät han typ hela natten...sen vart det över 39 grader i feber, kräkningar, utslag....you name it. 
 
Igår jobbade jag och B var hemma men idag är jag hemma igen.
 
Känns jobbigt att vara ifrån jobbet såhär mkt...fem dagar på två veckor....men jag har inget val tyvärr
 
 
 

Kommentarer :

#1: Linda

Kul att du är igång igen. Mindre kul med VAB :/
Svar: Ja det var jobb så det var alldeles lagom kul;)

skriven
#2: malin

hoppas du kommer ihåg att skriva lite mer här nu då :)
o hoppas han kryar på sig din lilla grabb <3 kram

skriven
#3: Fröken M

Sjukdom styr man inte över.
Håller tummarna för att han kryat på sig och är piggelin igen !

skriven

Kommentera inlägget här :