25 september

Måndag igen...

Det händer väldigt mycket i mitt liv, hela 2017 känns som ett år som vi bara måste igenom med massor av saker att göra. 
Roliga saker, tråkiga saker, olika val...m.m

Vi är igång med husbygget och nu håller jag tummarna att det ska gå fort, dock har vi en del val kvar att göra. Det är galet många val hela tiden...

Ibland tänker jag nog för mycket...trots mycket spänning och roligt i mitt liv nu så är jag tyvärr lite nedstämd...jobbar mycket och känner att jag inte har tid till något...jag hittar ingen harmoni i vardagen vilket gör saker och ting rörigt. 

Dock finns det många människor som har det mkt värre så egentligen ska jag inte klaga utan bara försöka göra mitt bästa


Kommentarer :

#1: malin

åh va kul med husbygge!! :) hoppas de blir lika fint som ni vill ha de.. kram

skriven

Kommentera inlägget här :