Att se tillbaka

lör 13 januari
 
Jag fastnar ofta i min egen blogg, läser i arkivet vad jag gjorde just denna dag för x antal år sedan. Tycker det är roligt att se hur livet tedde sig då och vad bloggen betydde för mig då. Spännande spännande :) Gör ni också så i era bloggar? Eller går ni tillbaka i någons annans arkiv ;) ? 
 
Dag...hmm...6 i min c9. Wow, nu börjar nästan c9:an bli en livsstil. Morgonen tar jag en vanilj eller choklad- shake plus aloe vera gel och en tablett (therm). 
mellanmål består av en kopp varmt vatten med fiber i. Lunch blir en shake, har börjat med att lägga i frysta blåbär eller hallon. Sen blir det mellanmål med typ ett äpple eller gurkstav. Middag en måltid på ca 600kcal. Kvällen blir det vatten...tre dagar kvar sen har jag fixat detta och då kommer jag gå på ett program som heter F15. Det innebär mer mat och träning. 
 
Blev lite avbrott i bloggandet här flr Joey upptäckte att det satt en liten rödhake och åt från våra talgbollar så vi googlade lite om rödhaken och kunde tillsammans läsa lite fakta. Visade sig att den här lille fågeln har missuppfattat en del för han/hon ska tydligen vara i ett varmt land nu. 
 
Ha en fin lördag
 
Taggar: F15, c9;

Kommentarer :

#1: malin

haha håller med kan med fastna på att kika tillbaka o sen glöma att skriva nått själv :P
vad är detta c9 programet ifrån? verkar lite spännande.. inte att inte få äta men att ändå få in lite bra vanor.. som jag.. tidig på jobbet = inget mellanmål.. de första man gör när man kommer hem.. slänger i sig lite kakor o kex o en cola -.- noooot good!

Svar: Det är Aloe Vera som har ett program som heter c9, jag är supernöjd
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :